ПРОШИРЕНИ ПРЕДЕО Немања Лађић

14.12.2017-06.01.2018, 12:00-20:00

Проширени предеоНемања Лађић, видео инсталације

Pop Up, Spieluhr (Музичка кутија) и Squares су нови видео радови Немање Лађића, који ће на изложби под називом Проширени предео,бити приказани у форми видео инсталација.Динамичне градске пределе, ведуте и / или панораме, уметник артикулише, као карактер за себе, колажирањем дигиталних фрејмова сакупљених на различитим географским тачкама. Сваки од њих, на свој начин, представља могућности манипулације дигиталним фрејмовима и алтерације статичне сценографије. У Pop Up књизи процесом отварања и затварања разматра се однос и ритам интимног и града, Spieluhr настаје превођењем конкретног у апстрактно, светлости у звук, Squares је активиран и формиран променом места у времену, кроз процес акумулације фрејмова. Дигитално манипулишући са формалном структуром урбаног ткивааутор избегава сваку наративност, а самим тим и драматизацију, да би се фокусирао на амбијентални карактер претпостављеног предела.

Пратећи програм:
СУБОТА 16. децембар, 13:00
Стручно вођење кроз изложбу и разговор са уметником; учествују: др Маја Ћирић, независна кустоскиња, уметник и кустос Гордана Добрић
14:00 -18:00, Радионица за младе, концепција и организација Ана Недељковић, мултимедијална уметница

СУБОТА 23.децембар, 12:00
Разговор са уметником.и презентација уметничког рада; учествују: Јелена Војводић, историчарка уметности, уметник и кустос Гордана Добрић

 

Немања Лађић је рођен у Београду 1984. Дипломирао је на вајарском одсеку Факултета ликовних уметности у Београду 2009. у класи проф. Мрђана Бајића, а 2011. завршио Трансмедиа програм на Sint Lukas универзитету у Бриселу. Излагао десет пута самостално и учествовао на четрдесетак групних изложби и фестивала, међу којима су Простори отступања (Салон Музеја савремене уметности, Београд), 8 начина да се превазиђу простор и време (Салон МСУ), Image Talks (Hasselt, Belgija) и други. Бави се првенствено видео инсталацијама, кроз које истражује утицај савремених средстава комуникације на доживљај времена и простора, као и релативност процеса опажања у контексту технолошки условљеног, дигиталног света.

 

Loading...