Koncert pijaniste Nemanje Egerića

22.10.2020., 19:30

Koncert Nemanje Egerića je završni resital njegovog doktorskog umetničkog projekta, čija tema obuhvata programsko i interpretativno tumačenje čuvenog klavirskog ciklusa Olivijea Mesijana Dvadeset pogleda na dete Isusa. Koncert realizujemo u saradnji sa Fakultetom muzičke umetnosti u Beogradu.

Koncert počinje u 19.30 i trajaće 2 sata bez pauze.

Kulturni događaji se i dalje održavaju uz propisane epidemiološke mere za suzbijanje širenja virusa COVID-19, a uz izvođača i organizatore, broj mesta za publiku u Svečanoj sali Skupštine Grada smanjen je na 50.
Zbog ovih ograničenja, molimo Vas da svoje mesto rezervišete prijavom (naglasiti za koji koncert) na e-mail adresu lidija.maric@kcb.rs ili telefonom na 011 2622 058. Prijavljivanje je moguće do dana koncerta (četvrtak, 22. oktobar) u 12 sati ili dok se mesta ne popune.
Već narednog dana, snimak dela koncerta će biti objavljen na Youtube kanalu Kulturnog centra Beograda i dostupan nedelju dana svima koji nisu uspeli da prisustvuju događaju zbog ograničenja.

Program:
Olivije Mesijan
Dvadeset pogleda na dete Isusa
Regard du Père (Pogled Boga Oca)
Regard de l’étoile (Pogled zvezde)
L’échange (Razmena)
Regard de la Vierge (Pogled Bogorodice)
Regard du Fils sur le Fils (Pogled Sina na Sina)
Par Lui tout a été fait (Sve kroz Njega postade)
Regard de la Croix (Pogled Krsta)
Regard des hauteurs (Pogled visina)
Regard du temps (Pogled vremena)
Regard de l’Esprit de joie (Pogled Duha radosti)
Première communion de la Vierge (Bogorodičino prvo pričešće)
La parole toute-puissante (Svemoguća Reč)
Noël (Božić)
Regard des Anges (Pogled Anđela)
Le baiser de l’enfant Jésus (Poljubac deteta Isusa)
Regard des prophètes, des bergers et des mages (Pogled proroka, pastira i mudraca)
Regard Du Silence (Pogled tišine)
Regard de l’Onction terrible (Pogled strašnog pomazanja)
Je dors, mais mon cœur veille (Ja spavam, a srce je moje budno)
Regard de l’Église d’amour (Pogled Crkve ljubavi)

Biografija:
Nemanja Egerić je završio osnovne i master studije u klasi prof. Miroslava Dacića, dok je post-diplomske studije završio na muzičkoj akademiji Scuola di Musica di Fiesole u Firenci u klasi Bruna Kanina (Bruno Canino). Trenutno je student doktorskih akademskih studija na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u klasi prof. dr Maje Rajković. Tema njegovog doktorskog umetničkog projekta obuhvata programsko i interpretativno tumačenje klavirskog ciklusa Dvadeset pogleda na dete Isusa (Vingt Regards sur l’Enfant Jésus) Olivijea Mesijana.
Tokom i nakon školovanja je učestvovao na takmičenjima gde je osvajao brojne nagrade, među kojima se ističu: Laureat IV pijanističkog takmičenja ULJUS (2017), prva nagrada na pijanističkom takmičenju Klavitas (2017), Laureat takmičenja za savremenu muziku ReConstruction 2 (2019) i drugo mesto na takmičenju savremene muzike INSAM u Sarajevu (2019). Od posebnih priznanja ističe se nagrada Stanojlo Rajičić koju dodeljuje Srpska akademija nauka i umetnosti za najuspešniji koncert sezone (2018/2019) galerije SANU.
Kao solista i kamerni muzičar koncertira u Švajcarskoj, Italiji, Makedoniji, BiH, kao i u svim prestižnim salama Srbije. Nastupa na domaćim i internacionalnim festivalima kao što su Lucern Piano Festival (2019), Musica al Ponte (2018), Piano City (2018), Convivium Musicum (2018), BLISS (2017) i 15. Internacionalni festival Petar Stojanović (2017). Prvi put u Srbiji je izveo značajna klavirska dela Olivijea Mesijana, Lučana Berija i Džonatana Harvija.
Usavršavao se na majstorskim kursevima kod Bruna Kanina, Momo Kodame, Piera Sublea i Pitera Hila. Od 2019. godine radi kao stručni saradnik na Fakultetu umetnosti u Nišu. Pretežno se bavi izvođenjem i promocijom novije muzike.

 

Loading...