Концерт пијанисте Немање Егерића

22.10.2020., 19:30

Концерт Немање Егерића је завршни реситал његовог докторског уметничког пројекта, чија тема обухвата програмско и интерпретативно тумачење чувеног клавирског циклуса Оливијеа Месијана Двадесет погледа на дете Исуса. Концерт реализујемо у сарадњи са Факултетом музичке уметности у Београду.

Концерт почиње у 19.30 и трајаће 2 сата без паузе.

Културни догађаји се и даље одржавају уз прописане епидемиолошке мере за сузбијање ширења вируса COVID-19, а уз извођача и организаторе, број места за публику у Свечаној сали Скупштине Града смањен је на 50.
Због ових ограничења, молимо Вас да своје место резервишете пријавом (нагласити за који концерт) на е-mail адресу lidija.maric@kcb.rs или телефоном на 011 2622 058. Пријављивање је могуће до дана концерта (четвртак, 22. октобар) у 12 сати или док се места не попуне.
Већ наредног дана, снимак дела концерта ће бити објављен на Youtube каналу Културног центра Београда и доступан недељу дана свима који нису успели да присуствују догађају због ограничења.

Програм:
Oливије Месијан
Двадесет погледа на дете Исуса
Regard du Père (Поглед Бога Оца)
Regard de l’étoile (Поглед звезде)
L’échange (Размена)
Regard de la Vierge (Поглед Богородице)
Regard du Fils sur le Fils (Поглед Сина на Синa)
Par Lui tout a été fait (Све кроз Њега постаде)
Regard de la Croix (Поглед Крста)
Regard des hauteurs (Поглед висина)
Regard du temps (Поглед времена)
Regard de l’Esprit de joie (Поглед Духа радости)
Première communion de la Vierge (Богородичино прво причешће)
La parole toute-puissante (Свемогућа Реч)
Noël (Божић)
Regard des Anges (Поглед Анђела)
Le baiser de l’enfant Jésus (Пољубац детета Исуса)
Regard des prophètes, des bergers et des mages (Поглед пророка, пастира и мудраца)
Regard Du Silence (Поглед тишине)
Regard de l’Onction terrible (Поглед страшног помазања)
Je dors, mais mon cœur veille (Ја спавам, а срце је моје будно)
Regard de l’Église d’amour (Поглед Цркве љубави)

Биографија:
Немања Егерић je завршио основне и мастер студије у класи проф. Мирослава Дацића, док је пост-дипломске студије завршио на музичкој академији Scuola di Musica di Fiesole у Фиренци у класи Бруна Канина (Bruno Canino). Тренутно је студент докторских академских студија на Факултету музичке уметности у Београду у класи проф. др Маје Рајковић. Тема његовог докторског уметничког пројекта обухвата програмско и интерпретативно тумачење клавирског циклуса Двадесет погледа на дете Исуса (Vingt Regards sur l’Еnfant Jésus) Оливијеа Месијана.
Током и након школовања је учествовао на такмичењима где је освајао бројне награде, међу којима се истичу: Лауреат IV пијанистичког такмичења ULJUS (2017), прва награда на пијанистичком такмичењу Клавитас (2017), Лауреат такмичења за савремену музику ReConstruction 2 (2019) и друго место на такмичењу савремене музике INSAM у Сарајеву (2019). Од посебних признања истиче се награда Станојло Рајичић коју додељује Српска академија наука и уметности за најуспешнији концерт сезоне (2018/2019) галерије САНУ.
Као солиста и камерни музичар концертира у Швајцарској, Италији, Македонији, БиХ, као и у свим престижним салама Србије. Наступа на домаћим и интернационалним фестивалима као што су Lucern Piano Festival (2019), Мusica al Ponte (2018), Piano City (2018), Convivium Musicum (2018), BLISS (2017) и 15. Интернационални фестивал Петар Стојановић (2017). Први пут у Србији је извео значајна клавирска дела Оливијеа Месијана, Лучана Берија и Џонатана Харвија.
Усавршавао се на мајсторским курсевима код Бруна Канина, Момо Кодаме, Пиера Сублеа и Питера Хила. Од 2019. године ради као стручни сарадник на Факултету уметности у Нишу. Претежно се бави извођењем и промоцијом новије музике.

 

Loading...