Koncert soprana Mirjane Nedeljković i pijaniste Milivoja Veljića

27.02.2023., 21:00

Na koncertu će nastupiti i gosti bariton Milan Obradović i tenor Stefan Živanović. Na programu su poznate arije iz opera Donicetija, Štrausa, Verdija, Pučinija i drugih kompozitora.

Program:
Ruđero Leonkavalo
Qual fiamma avea nek guardo… Stridono lassù, arija Nede iz opere Pajaci

Gaetano Doniceti
Quanto è bella, arija Nemorina iz opere Ljubavni napitak

Johan Štraus
Čardaš arija, arija Rozalinde iz operete Slepi miš

Nino Rota
È una cosa incredibile, arija Bopertija iz opere Firentinski slamnati šešir 

Đuzepe Verdi
Tacea la notte placida… Di tale amor che dirsi, arija Leonore iz opere Trubadur

Udiste?… Mira di acerbe lagrime, duet Leonore i grofa Lune iz opere Trubadur

Lungi da lei… De’ miei bolenti spiriti, arija Alfreda iz opere Travijata

Đakomo Pučini
Nulla… silenzio, arija Mikelea iz opere Plašt

Senza mamma, arija sestre Anđelike iz opere Sestra Anđelika

Petar Iljič Čajkovski
Kuda, kuda, kuda vы udalilisь…, arija Lenskog iz opere Evgenije Onjegin

Završni duet Tatjane i Onjegina iz opere Evgenije Onjegin

Biografije:
Mirjana Nedeljković je završila osnovnu i srednju školu na odseku za klavir. Diplomirala je na Akademiji Umetnosti u Novom Sadu na Odseku za muzičku pedagogiju. Potom je završila osnovne i master studije solo pevanja na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u klasi Nikole Kitanovskog, u čijoj klasi je trenutno je na doktorskim akademskim studijama.
Debitovala je na sceni Opere i teatra Madlenianum u ulozi Pavle, glavnoj ženskoj ulozi, u operi Suton Stevana Hristića. Sledeće angažmane je dobila u Narodnom pozorištu u Beogradu (uloga Adriane u operi Adriana Lekuvrer, uloga Leonore u operi Trubadur, uloga Mikaele u operi Karmen) i Operi i teatru Madlenianum (naslovna uloga Hane Glavari u opereti Vesela udovica). Takođe je tumačila glavnu žensku ulogu (Kristin) u mjuziklu Fantom iz opere u Pozorištu na Terazijama.
Redovan je učesnik na koncertima pod rukovodstvom Nikole Kitanovskog i organizacije Ars kreativa, od kojih su pojedini bili u saradnji sa UA Ministarstva odbrane Stanislav Binički. Na međunarodnom takmičenju solo pevača Nikola Cvejić (Ruma, 2016) je bila laureata celog takmičenja. Dobitnica je počasne nagrade iz fonda Biserka Cvejić za postignute rezultate iz polja operskih i koncertnih aktivnosti koju dodeljuje Katedra za solo pevanje na FMU.
Od 2022. godine je angažovana kao predavač na predmetu Tehnika glasa i pevanja na Fakultetu savremenih umetnosti u Beogradu.

Tenor Stefan Živanović (Beograd, 1993) je završio Osnovnu i SMŠ Stanković u klasi Dejana Pešića. Osnovne akademske studije je završio na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u klasi Anete Ilić. Na istom fakultetu je upisao master studije. Tokom školovanja je osvojio veliki broj nagrada na domaćim i međunarodnim takmičenjima. Učesnik je brojnih koncerata u organizaciji fakulteta i Operskog studija Borislav Popović Narodnog pozorišta u Beogradu. Usavršavao se na seminarima i majstorskim radionicama među kojima je najznačajniji majstorski kurs Srboljuba Dinića (2021). Do sada ostvario se u ulogama: Pong (Turandot), Ferando (Tako čine sve), Rodrigez (Don Kihot), Rade (Na uranku) i Princ (Snežana i sedam patuljaka). Deo je međunarodnog projekta Opera: Past, Present, Perfect! u okviru programa Kreativne Evrope – Kultura. Status profesionalnog igrača stiče u nacionalnom ansamblu Kolo. Stalni je član Pozorišta na Terazijama, a takođe nastupa i u Narodnom pozorištu u Beogradu i pozorištu Madlenianum.

Milan Obradović (Pančevo, 1997) je završio osnovne akademske studije na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u klasi Nikole Mijailovića. Osvojio je brojne nagrade na Međunarodnim takmičenjima solo pevača u zemlji i inostranstvu od kojih se izdvajaju nagrade na takmičenjima Concursul International de canto voci di primavera (Rumunija), Vera Kovač-Vitkai (Srbija), Lazar Jovanović (Srbija), Festival slovenske muzike (Rusija) i Army Game (Rusija).
Od 2018. godine je honorarni umetnički saradnik Narodnog pozorišta u Beogradu. Neke od uloga koje je Milan tumačio su: Mazeto (Don Đovani, Mocart), Don Alfonso (Tako čine sve, Mocart), Evgenije Onjegin (Evgenije Onjegin, Čajkovski) i Marčelo (Boemi, Pučini). Osim operskog repertoara ostvaruje i solističke nastupe u koncertnim delima (Rekvijem, Mocart).

 

Milivoje Veljić (1983, Beograd) je diplomirao na Katedri za klavir i doktorirao na Katedri za kamernu muziku, a zaposlen je na Katedri za solo pevanje Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu, u zvanju višeg umetničkog saradnika. Nagrađen je iz Fonda Jelene Pavlović kao najbolji diplomac Katedre za klavir. Dobitnik je i Zahvalnice Fakulteta za izuzetne zasluge.
Kao afirmisani kamerni muzičar svečano je otvorio festivale International Summer Academy u organizaciji Bečke muzičke akademije i Ohridsko leto. Održao je brojne koncerte na festivalima u zemlji, Italiji, Izraelu, Crnoj Gori, Rumuniji i Bosni i Hercegovini.
Saradnik je Operskog studija Narodnog pozorišta u Beogradu. Bio je zvanični pijanista međunarodnih takmičenja solo pevača Muzičke omladine Beograda, Nikola Cvejić u Rumi, Obzorja na Tisi u Novom Bečeju i Lazar Jovanović u Beogradu. Sa svojim studentima je održao celovečernje resitale širom Srbije u okviru ciklusa koncerata Put ka belkantu. Često sarađuje sa Muzičkom produkcijom Radio televizije Srbije. Bio je savetnik u Centru za obrazovanje Braća Stamenković u Beogradu, savetnik za muzičke programe u Centru za kulturu i obrazovanje Rakovica i klavirski saradnik u MŠ Dr Vojislav Vučković u Beogradu. Član je Udruženja muzičkih umetnika Srbije.
Kao predavač je bio angažovan u Izraelskom centru za izuzetnost (Jerusalim), Muzičkim radionicama u Bijelom Polju (podržanim od Ministarstva prosvjete Crne Gore) i na Letnjoj operskoj školi (Divčibare i Ečka).

Loading...