Концерт сопрана Мирјане Недељковић и пијанисте Миливоја Вељића

27.02.2023., 21:00

На концерту ће наступити и гости баритон Милан Обрадовић и тенор Стефан Живановић. На програму су познате арије из опера Доницетија, Штрауса, Вердија, Пучинија и других композитора. Концерт организујемо у сарадњи са Италијанским институтом за културу у Београду.

Програм:
Руђеро Леонкавало
Qual fiamma avea nek guardo… Stridono lassù, арија Неде из опере Пајаци

Гаетано Доницети
Quanto è bella, арија Неморина из опере Љубавни напитак

Јохан Штраус
Чардаш арија, арија Розалинде из оперете Слепи миш

Нино Рота
È una cosa incredibile, арија Бопертија из опере Фирентински сламнати шешир 

Ђузепе Верди
Tacea la notte placida… Di tale amor che dirsi, арија Леоноре из опере Трубадур

Udiste?… Mira di acerbe lagrime, дует Леоноре и грофа Луне из опере Трубадур

Lungi da lei… De’ miei bolenti spiriti, арија Алфреда из опере Травијата

Ђакомо Пучини
Nulla… silenzio, арија Микелеа из опере Плашт

Senza mamma, арија сестре Анђелике из опере Сестра Анђелика

Петар Иљич Чајковски
Куда, куда, куда вы удалились…, арија Ленског из опере Евгеније Оњегин

Завршни дует Татјане и Оњегина из опере Евгеније Оњегин

Биографије:
Мирјана Недељковић је завршила основну и средњу школу на одсеку за клавир. Дипломирала је на Академији Уметности у Новом Саду на Одсеку за музичку педагогију. Потом је завршила основне и мастер студије соло певања на Факултету музичке уметности у Београду у класи Николе Китановског, у чијој класи је тренутно је на докторским академским студијама.
Дебитовала је на сцени Опере и театра Мадленианум у улози Павле, главној женској улози, у опери Сутон Стевана Христића. Следеће ангажмане је добила у Народном позоришту у Београду (улога Адриане у опери Адриана Лекуврер, улога Леоноре у опери Трубадур, улога Микаеле у опери Кармен) и Опери и театру Мадленианум (насловна улога Хане Главари у оперети Весела удовица). Такође је тумачила главну женску улогу (Кристин) у мјузиклу Фантом из опере у Позоришту на Теразијама.
Редован је учесник на концертима под руководством Николе Китановског и организације Арс креатива, од којих су поједини били у сарадњи са УА Министарства одбране Станислав Бинички. На међународном такмичењу соло певача Никола Цвејић (Рума, 2016) је била лауреата целог такмичења. Добитница је почасне награде из фонда Бисерка Цвејић за постигнуте резултате из поља оперских и концертних активности коју додељује Катедра за соло певање на ФМУ.
Од 2022. године је ангажована као предавач на предмету Техника гласа и певања на Факултету савремених уметности у Београду.

Тенор Стефан Живановић (Београд, 1993) је завршио Основну и СМШ Станковић у класи Дејана Пешића. Основне академске студије је завршио на Факултету музичке уметности у Београду у класи Анете Илић. На истом факултету је уписао мастер студије. Током школовања је освојио велики број награда на домаћим и међународним такмичењима. Учесник је бројних концерата у организацији факултета и Оперског студија Борислав Поповић Народног позоришта у Београду. Усавршавао се на семинарима и мајсторским радионицама међу којима је најзначајнији мајсторски курс Србољуба Динића (2021). До сада остварио се у улогама: Понг (Турандот), Ферандо (Тако чине све), Родригез (Дон Кихот), Раде (На уранку) и Принц (Снежана и седам патуљака). Део је међународног пројекта Opera: Past, Present, Perfect! у оквиру програма Креативне Европе – Култура. Статус професионалног играча стиче у националном ансамблу Коло. Стални је члан Позоришта на Теразијама, а такође наступа и у Народном позоришту у Београду и позоришту Мадленианум.

Милан Обрадовић (Панчево, 1997) је завршио основне академске студије на Факултету музичке уметности у Београду у класи Николе Мијаиловића. Освојио је бројне награде на Међународним такмичењима соло певача у земљи и иностранству од којих се издвајају награде на такмичењима Concursul International de canto voci di primavera (Румунија), Вера Ковач-Виткаи (Србија), Лазар Јовановић (Србија), Фестивал словенске музике (Русија) и Army Game (Русија).
Од 2018. године је хонорарни уметнички сарадник Народног позоришта у Београду. Неке од улога које је Милан тумачио су: Мазето (Дон Ђовани, Моцарт), Дон Алфонсо (Тако чине све, Моцарт), Евгеније Оњегин (Евгеније Оњегин, Чајковски) и Марчело (Боеми, Пучини). Осим оперског репертоара остварује и солистичке наступе у концертним делима (Реквијем, Моцарт).

 

Миливоје Вељић (1983, Београд) је дипломирао на Катедри за клавир i докторирао на Катедри за камерну музику, а запослен је на Катедри за соло певање Факултета музичке уметности у Београду, у звању вишег уметничког сарадника. Награђен је из Фонда Јелене Павловић као најбољи дипломац Катедре за клавир. Добитник је и Захвалнице Факултета за изузетне заслуге.
Као афирмисани камерни музичар свечано је отворио фестивале International Summer Academy у организацији Бечке музичке академије и Охридско лето. Одржао је бројне концерте на фестивалима у земљи, Италији, Израелу, Црној Гори, Румунији и Босни и Херцеговини.
Сарадник је Оперског студија Народног позоришта у Београду. Био је званични пијаниста међународних такмичења соло певача Музичке омладине Београда, Никола Цвејић у Руми, Обзорја на Тиси у Новом Бечеју и Лазар Јовановић у Београду. Са својим студентима је одржао целовечерње реситале широм Србије у оквиру циклуса концерата Пут ка белканту. Често сарађује са Музичком продукцијом Радио телевизије Србије. Био је саветник у Центру за образовање Браћа Стаменковић у Београду, саветник за музичке програме у Центру за културу и образовање Раковица и клавирски сарадник у МШ Др Војислав Вучковић у Београду. Члан је Удружења музичких уметника Србије.
Као предавач је био ангажован у Израелском центру за изузетност (Јерусалим), Музичким радионицама у Бијелом Пољу (подржаним од Министарства просвјете Црне Горе) и на Летњој оперској школи (Дивчибаре и Ечка).

Loading...