Koncert klavirskog trija Katarina Hadži-Antić Tatić, Natalija Tipsarević i Igor Vasiljević

22.10.2018., 21:00

Na koncertu će nastupiti violinista Igor Vasiljević, violončelistkinja Natalija Tipsarević i pijanistkinja Katarina Hadži-Antić Tatić, a na programu su dela Betovena i Klare Šuman

Program:
Ludvig van Betoven
Klavirski trio Duh, op. 70/1
Allegro vivace e con brio
Largo assai ed espressivo
Presto     

Klara Šuman
Klavirski trio u ge–molu, op. 17
Allegro moderato
Scherzo – Trio
Andante
Allegretto

 

Biografije:
Igor Vasiljević je započeo muzičko obrazovanje u Kruševcu. Ubrzo prelazi u Školu za Muzičke Talente u Ćupriji koju završava u klasi prof. Ljubivoja Ž. Nikolića. Studirao je na FMU u Beogradu u klasi prof. Ivane Aćimoski-Žikić. Poslediplomske studije je završio u Holandiji na Univerzitetu za muziku i ples CODARTS u Roterdamu, u klasi prof. Gordana Nikolića. Za vreme studija je radio sa profesorima kao što su Andreas Cifra, Goran Gribajčević, Tomi Šimon, Bencion Šamir i Vesna Grupman. Osvojio je brojne nagrade na republičkim i međunarodnim takmičenjima iz violine, kamerne muzike i teoretskih predmeta. Sarađivao je i nastupao sa nekim od najznačajnijih umetnika današnjice, kao što su  Lorin Mazel, Emanuel Krivin, Gordan Nikolić, Omer Meir Velber, Stefan Milenković, Šmuel Aškenazi i Žil Apap. Takođe je nastupao sa Amsterdamskim simfonijskim orkestrom. Bio je koncert majstor Baroknog orkestra Continuo iz Roterdama, svirao je sa ansamblima La chambre philharmonique (Pariz) i Palau de les Arts Reina Sofia (Valensija). Bio je  koncert majstor u operi Spanga, i druga violina solo u Classical Concert Chamber Orchestra iz Los Anđelesa pod rukovodstvom Maestra Ašota Tigranjana sa kojim nastupa po celom svetu. Snimao je za RTS, francusku televiziju i holandski radio kada je premijerno izvodio dela savremenih holandskih kompozitora sa ansamblom za savremenu muziku Modelo62 iz Haga. Učestvovao je na festivalima Hortus (Holandija), Festival Berlioz (Francuska), BEMUS (Srbija), KOZART (Srbija) i drugim.
Od 2014. gordine je profesor violine u Školi za Mzičke talente u Ćupriji. Njegovi učeenici postižu najviše rezultate na domaćim i međunarodnim takmičenjima.

Natalija Tipsarević (Kraljevo, 1983) je osnove sviranja violončela stekla kod profesora Aleksandra Jakovljevića i Bože Saramandića. Akademske i specijalističke studije violončela i kamerne muzike je završila u Beogradu u klasi profesora Sandre Belić, Srđana Sretenovića i Ladislava Mezeija. U srednjoj školi je bila đak generacije, a u toku studija stipendista Vladinog Fonda za mlade talente. Bila je član orkestra Gudači Svetog Đorđa, Camerata Serbica, Jevrejski kamerni orkestar, i honorarni član Beogradske filharmonije, Nemačko skandinavske omladinske filharmonija (Berlin) i Orkestra Opere Bastilja (Pariz). Kao član simfonijskih orkestara i kamernih ansambala je učestvovala na festivalima kao što su Međunarodni omladinski susreti Bajrojt, Muzika Baltičkih zemalja (Berlinska filharmonija), Opera Bastilja (Pariz), Varaždinske barokne večeri, Ljubljanski festival, Festival srpske i ruske muzike u Moskvi i Belgorodu, Muzička omladina, Boljšoj festival, KOMA, Muzički festival u Podgorici i u Segedinu. Zaposlena je u MŠ Josip Slavenski u Beogradu kao profesor i šef Stručnog veća za kamernu muziku. Jedna je od osnivača i predavač na projektu radionice za kamernu muziku između Srbije i Nemačke, kao i predavač na projektu ERASMUS u saradnji sa Španijom i Maltom. Radi kao organizator i asistent za odnose sa medijima dirigenta Srboljuba Dinića.

Katarina Hadži-Antić Tatić (Beograd) je završila studije klavira u klasi prof. Jasmine Gavrilović na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu. Kao kamerni muzičar je nastupala u zemlji i inostranstvu i ostvarila je trajne snimke za radio i televiziju. Sarađivala je sa brojnim istaknutim domaćim i stranim umetnicima. Osim klavirske saradnje sa instrumentalistima i pevačima, bavila se i pedagoškim radom, kao profesor klavira i kamerne muzike. Od 2000. godine angažovana je na FMU u Beogradu kao umetnički saradnik na Katedri za gudačke instrumente.

 

 

Loading...