Koncert soprana Branislave Podrumac, mecosoprana Tanje Obrenović i pijanistkinje Maje Rajković

25.11.2016, 20:00.
blank-image

Koncert realizujemo u saradnji sa Udruženjem muzičkih umetnika Srbije

Program:
Kristofer Kuk
Dreamscape (premijerno u Srbiji)

Ivan Brkljačić
Da su meni oči tvoje (premijera)

Džordž Geršvin
My man`s gone now iz Porgi i Bes

Summertime iz Porgi i Bes

Svetislav Božić
Igra br. 2 (premijera)
Igra br. 3 (premijera)

Franc Šubert / Franc List
Fruhlingsglaube

Robert Šuman / Franc List
Widmung

Franc List
Mađarska rapsodija br. 6

Antonjin Dvoržak
Mesečeva pesma iz opere Rusalka

Žorž Bize
Segedilja iz opere Karmen

Karlos Guastavino
La rosa y el sauce

Otorino Respigi
Nebbie

Đuzepe Verdi
Brindisi

Johan Štraus
Arija Grofice iz operete Bečka krv

Đakomo Pučini
Duet cveća iz opere Madam Baterflaj

Biografije:
Branislava Podrumac, sopran, je dobitnica nagrade UMUS-a za najboljeg mladog umetnika (2012) za tumačenje glavne ženske uloge (Ja) u hit mjuziklu Rebeka Silvestera Levaja. Ovom ulogom započela je uspešnu saradnju sa Operom i teatrom Madlenianum, gde trenutno tumači uloge Eponine u mjuziklu Jadnici, Franci u opereti Bečka krv Johana Štrausa Mlađeg, Papagene u verziji Mocartove Čarobne frule za decu, kao i dramsku ulogu Vide u predstavi Male Tajne u režiji Gorana Markovića. Diplomirala solo pevanje na FMU u Beogradu, u klasi prof. Radmile Smiljanić. Usavršavala se na majstorskim kursevima u Beogradu, Beču i Hagu, kod Olivere Miljaković, Katarine Jovanović, Zone Gazarijan, Džejmsa Mekreja i Rite Susovski. Na operskoj sceni je debitovala 2003. godine kao član Operskog studija Narodnog pozorišta u Beogradu naslovnom ulogom u Pučinijevoj operi Sestra Anđelika. Održala je veliki broj koncerata, resitala, javnih i televizijskih nastupa. Od koncertnih nastupa izdvajaju se izvođenje Bernštajnovog Kadiša sa Horom i Simfonijskim orkestrom RTS-a (2003) i nastup na Novogodišnjem koncertu Beogradske filharmonije (2011). Posebno mesto u njenoj karijeri predstavljaju negovanje tradicionalne i duhovne muzike, ali i izvođenje savremenih dela klasične muzike. Zapažena su njena tumačenja uloga Elizabete u plesnoj operi Derišta Filipa Glasa (2009) i Nimfe u kamernoj operi Narcis i Eho (2003) Anje Đorđević. Osim pevanja, bavi se i pedagoškim radom. Takođe je bila glavni protagonista dokumentarno-igranog filma Gorana Paskaljevića Beograd: otići ili ostati (2002) u produkciji nemačko–francuske televizije Arte.

Tanja Obrenović, mecosopran, je diplomirala na Odseku za opštu muzičku pedagogiju na FMU u Beogradu (1990), da bi odmah zatim upisala Akademiju umetnosti u Novom Sadu u klasi prof. Oktava Enigareskua, a diplomirala je i magistrirala na Odseku za solo pevanje u klasi prof. Vere Kovač Vitkai. Još u toku studija debitovala je u operi Suton S. Hristića u ulozi Kate u SNP-u u Novom Sadu. Kritika je odmah zapazila izrazito lep tamno obojen glas, izjednačeng registra sa posebnim smislom za oblikovanje fraze. Dobitnik je više republičkih i saveznih nagrada, kao i stipendista Fonda Melanija Bugarinović. Nakon učešća na međunarodnom takmičenju Belvedere, sarađivala je sa ORF-om na projektu Hendlovog Oratorijuma Mesija. Kao jedini ženski solista izabrana je da predstavlja našu opersku umetnost na svečanom koncertu primadone Katje Ričareli u Beogradu. Snimala je sa Orkestrom Radio-televizije Budimpešta, a sa Simfonijskim orkestrom RTS-a izvela je više javnih nastupa operskog i koncertnog materijala koji su sačuvani kao trajni snimci. Nastupala je na BEMUS-u, BELEF-u, NOMUSU-u i na festivalu Budva-Grad teatar. Ostvarila je saradnju sa domaćim i stranim dirigentima. Gostovala je u Francuskoj, Americi, Rusiji, Iraku, Mađarskoj, Italiji, Austriji, Nemačkoj, Kini, Hrvatskoj, Makedoniji, kao i mnogim gradovima širom Srbije.
Angažovana je kao solista Opere i teatra Madlenianum i kao vokalni solista RTV Beograd i Novi Sad. Redovni je profesor solo pevanja u SMŠ Mokranjac u Beogradu. Student je završne godine doktorskih studija na FMU u Beogradu, na Odseku za solo pevanje, u klasi profesora emeritusa Biserke Cvejić. Član je UMUS-a.

Maja Rajković (Beograd) osnovno i srednje muzičko obrazovanje stekla je u klasi Radmile Živković i Miroslave-Lili Petrović. Diplomirala je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu u klasi Konstantina Boginoa. Završila je Školu za visoko muzičko usavršavnje u Portogruaru (Italija) kod istog profesora, gde se usavršvavla u oblasti klavira i kamerne muzike. Magistrirala je u klasi Dušana Trbojevića na FMU u Beogradu, gde je i zaposlena kao profesor na Katedri za klavir. Bila je predsednik Muzičke omladine Beograda, a od 2001. godine potpredsednik MCNM (Mediterranean Collaboration of New Musicians). Doktorirala je na temu Polifoni način muzičkog mišljenja na FMU kod dr. Ljiljane Vukelje (2014). Prvi klavirski resital održala je u svojoj četrnaestoj godini, a tokom školovanja je osvojila niz značajnih nagrada kao solista i izvođač kamerne muzike. Dobitnik je Treće nagrade na Internacionalnom pijanističkom konkursu Carlo Soliva (Italija, 1984). Finalista je konkursa Rahmanjinov ’93. Na 24. Međunarodnom takmičenju Muzičke omladine osvojila je treću nagradu žirija i specijalnu nagradu publike. Dobitnik je Srebrne medalje Univerziteta umetnosti za izuzetno umetničko dostignuće na koncertnom podijumu i nagrade Izvođač godine (2013) koju dodeljuje revija Muzika klasika. Nastupala je sa Beogradskom filharmonijom, Simfonijskim orkestrom RTS-a, Gudačima Svetog Đorđa, GO Dušan Skovran, Simfonijskim orkestrom RTCG i drugim. Učestvovala je na festivalima Dani muzike u Herceg Novom, Moć klavira, BEMUS, Splitsko ljeto, Podgoričko ljeto, Herceg-fest, Mokranjčevi dani, kongresima EPTA-e, Memorijal Emil Hajek, Međunarodna tribina kompozitora, Međunarodni festival kamerne muzike u Portogruaru, Međunarodni festival žena muzičara u Atini, Zagrebačko bijenale i drugim. Koncertirala je kao solista i kamerni muzičar u mnogim gradovima naše zemlje, kao i u Italiji, Engleskoj, Grčkoj, Luksemburgu, Mađarskoj i Nemačkoj.

Loading...