PRE I POSLE BAHA – Ansambl Beogradski barok

10.10.2011, 16:47.
blank-image

Ono po čemu se ovaj ansambl izdvaja kod nas je što baroknu muziku izvode na kopijama istorijskih baroknih instrumenata. Članovi su Katarina Đukić, barokna violina, Katarina Aleksić, barokna violina, Rastko Popović, barokna viola, Srđan Stanić, viola da gamba i Željko Manić, čembalo

Svojom genijalnošću, jedinstvenim i neobičnim muzičkim stilom, Bah se nametnuo kao norma i glavni predstavnik stilske epohe baroka, tako bacivši u senku druge, takođe velike muzičke ličnosti ove epohe, čineći da ih zaboravimo, zajedno sa njihovim uspesima. Čini nas srećnim da vam predstavimo dela nekoliko stvaralaca pre i posle Baha, kroz različite žanrove u kojima su se isticali, na instrumentima za koje su komponovali i na način na koji su to oni izvodili, jer kroz istorijsko-stilski utemeljenu praksu izvođenja ova muzika iz davno prošlih vremena nam oslobađa sasvim poseban prostor da i sami budemo stvaraoci.
Ansambl Beogradski barok

Program:

Ditrih Bukstehude: Sonata Op.1, br. 3 u a-molu
(1637-1707)                 za violinu, violu da gambu i čembalo

Adagio – Allegro – Lento – Vivace – Presto – Adagio/Lento

Metju Lok:                Svita u D molu/duru iz zbirke Broken Consort
(1621 – 1677)
Pavan
Ayre
Galliard
Ayre
Saraband

 

Kristlib Zigmund Binder:    Sonata u D-duru
(1723 – 1789)                           za violu i čembalo obligato sa violončelom ad libitum

Allegro
Andante
Tempo di Minuetto

Johan Kristof Fridrih Bah: Koncert za čembalo i gudače u es-duru, B.C29
(1732-1795)
Allegro di molto
Adagio
Allegro con spirito

Loading...